poniedziałek, 4 maja 2020

Uwaga !!!! Język Angielski

Moi drodzy od dziś będzie bawić się z wami jeszcze pani Katarzyna Burtan!!!!! 

 4.05 – 8.05
Zawody cd.
a teacher – nauczyciel
a doctor - lekarz
a police officer – policjant
a firefighter - strażak
a cook - kucharz
a singer – piosenkarz
an artist – artysta
a farmer – rolnik
Lucy – a ladybird (biedronka)
Colin – a caterpillar (gąsienica)
Bella – a bee (pszczoła)
zał. 1
Wskaż ilustrację i powiedz:
Find Lucy (Znajdź Lucy)
Find Lucy’s mummy (Znajdź mamę Lucy)
Find Lucy’s daddy (Znajdź tatę Lucy)
Find Colin (Znajdź Colina)
Find Colin’s mummy (Znajdź mamę Colina)
Find Colin’s daddy (Znajdź tatę Colina)
Dzieci wskazują odpowiednie postaci.
Zapytaj: What jobs can you see? ( Jakie zawody widzisz?).
Powiedz: Listen and number i wyjaśnij, że dziecko powinno ponumerować obrazki zgodnie z kolejnością opisów w nagraniu. Odtwórz nagranie i zatrzymaj je po pierwszej kwestii. Dziecko odnajduje odpowiednią postać i wpisuje nr 1 w ramce. Kontynuuj ćwiczenie z pozostałymi wypowiedziami w podobny sposób. (nagranie 2.26) https://drive.google.com/file/d/1UbjcTbO8lF_H0wdKl5BRPAhBkBmm7VSO/view?usp=sharing
TEKST RYMOWANKI:
My mummy is a teacher.
My daddy is a cook.
I want to be a farmer.
Look at me, look!
My mummy is a doctor.
My daddy is, too.
I want to be an artist.
What about you?

Zał. 2
Wskaż postaci i zapytaj: Who’s this? (Kto to jest?) Dziecko próbuje nazywać kolejne zwierzątka (bee/Bella, butterfly, snail, caterpillar/Colin, ladybird/Lucy). Następnie wskaż przedmioty związane z różnymi zawodami i zapytaj: What job is it? (Jaki to zawód?). Dziecko próbuje odpowiedzieć (police officer, firefighter, artist, farmer, teacher.
Powiedz: Match (Dopasuj) i przeciągnij palcem wzdłuż linii łączącej pierwszą postać, Bellę, z hełmem strażackim. Dziecko powinno narysować linie łączące postaci z przedmiotami charakterystycznymi dla zawodów, które chcą wykonywać w przyszłości. Zachęć dziecko do narysowania każdej linii innym kolorem.


Zał. 3
Zad. 1 Posłuchaj i ponumeruj. Odtwórz nagranie i zatrzymaj je po każdej kwestii (nagranie 11.) https://drive.google.com/file/d/1VU1wiwERN9Ik4MRz2FGIPZJ090JE0PlA/view?usp=sharing
Zad. 2 Posłuchaj i zakreśl właściwe słowo. Odtwórz nagranie i zatrzymaj je po każdej kwestii (nagranie 12.) https://drive.google.com/file/d/1KdOLRaIgpkAtqy7hire-oATd6fkxAA9Y/view?usp=sharing
Dziecko rysuje na kartce mamę lub tatę w stroju charakterystycznym dla zawodu, który wykonują. Można też narysować inną osobę ze swojej rodziny, np. dziadka lub ciocię. Chętnie zobaczę Wasze rysunki Ich zdjęcia można wysyłać na adres ang.osieczany@gmail.com
Posłuchaj:
ZAŁĄCZNIKI:


Życzę wam miłej pracy i zabawy z panią Kasią!!!!!!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz