poniedziałek, 8 czerwca 2020

Język angielski


8.06 – 10.06
It’s story time
Witam Was moi Drodzy bardzo serdecznie
Dziś posłuchamy historyjkę.
Zał. 1.
  1. Popatrz na obrazki. Odpowiedz na pytania:
Who’s this? (Kogo widzisz?)
(Bella, Lucy, Colin).
What school objects can you see? What colour are they? (Jakie przedmioty widzisz?, Jakiego są koloru?)
(Blue scissors, two blue crayons, one red crayon, two yellow crayons, two green crayons, two yellow and pink pencils, yellow, white and brown glue, a red and black school bag, a green, yellow, purple and blue school bag, a black and yellow school bag).
Pomyśl: What happens in the story? (Co się wydarzy w historyjce?)
  1. Posłuchaj nagrania (nagranie 2.55)
TEKST:


Obrazek 1
Bella: Hey, Bugs, are you ready?
Lucy and Colin: No, not yet!
Colin: I’ve got a book and a pencil, but I haven’t got any scissors!
Lucy: I’ve got some glue and three crayons but I haven’t got a red crayon.


Obrazek 2
Bella: Look! There are some crayons and scissors here!
Lucy: Can I have a red crayon, please?
Bella: Here you are.
Lucy: Thank you!


Obrazek 3
Colin: Can I have some scissors, please?
Bella: Here you are.
Colin: Thank you!


Obrazek 4
Bella: Are you ready now?
Colin and Lucy: Yes!
Bella: Take your school bags. Let’s go to school!


Colin and Lucy: Hurray!


Zał. 2


  1. Zad. 2. Jakie przybory szkolne widzisz na ilustracji?


Popatrz na tornistry: What colour is Lucy’s school bag? (Red and black). What colour is Colin’s school bag? (Green, yellow, purple and blue). Popatrz na tornistry Lucy i Colina i powiedz jakie przybory się w nim znajdują oraz jakiego są koloru.
Draw and colour. (Narysuj i pokoloruj). Narysuj po śladzie widoczne przedmioty i pokoloruj je.


  1. Zad. 3. Popatrz na ilustrację : The bugs are in the shop. ( Owady są w sklepie). What bugs can you see? (Jakie owady widzisz?) (spider, snail, ant, butterfly, bee).
What school objects do the bugs want? Match. (Jakie przybory szkolne chcą kupić owady? Dopasuj. Połącz cienie przedmiotów, które postaci chcą kupić, z właściwymi przedmiotami w sklepie.
Spróbuj wcielić się w owady i prosić: np.: Can I have a (pencil), please?




The ants go marching


  1. Posłuchaj piosenki o pracowitych mrówkach. Powtórzysz w niej liczby.


  1. Wykonaj karty pracy:


Zał. 3 Dopasuj sylwetkę mrówki do jej cienia.
Zał. 4 Połącz kropki.
Zał. 5. Pomóż mrówce wrócić do swojej rodziny.


Załączniki:


Nagrania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz