8.06 – 10.06
It’s
story time
Witam Was moi Drodzy
bardzo serdecznie
Dziś posłuchamy
historyjkę.
Zał. 1.
- Popatrz na obrazki. Odpowiedz na pytania:
Who’s this?
(Kogo widzisz?)
(Bella, Lucy,
Colin).
What school
objects can you see? What colour are they? (Jakie przedmioty
widzisz?, Jakiego są koloru?)
(Blue scissors, two
blue crayons, one red crayon, two yellow crayons, two green crayons,
two yellow and pink pencils, yellow, white and brown glue, a red
and black school bag, a green, yellow, purple and blue school
bag, a black and yellow school bag).
Pomyśl: What
happens in the story? (Co się wydarzy w historyjce?)
- Posłuchaj nagrania (nagranie 2.55)
TEKST:
Obrazek
1
Bella: Hey,
Bugs, are you ready?
Lucy and Colin:
No, not yet!
Colin: I’ve
got a book and a pencil, but I haven’t got any
scissors!
Lucy: I’ve
got some glue and three crayons but I haven’t got a red
crayon.
Obrazek 2
Bella: Look!
There are some crayons and scissors here!
Lucy: Can
I have a red crayon, please?
Bella: Here you
are.
Lucy: Thank
you!
Obrazek 3
Colin: Can
I have some scissors, please?
Bella: Here you
are.
Colin: Thank
you!
Obrazek 4
Bella: Are you
ready now?
Colin and Lucy:
Yes!
Bella: Take
your school bags. Let’s go to school!
Colin and Lucy:
Hurray!
Zał. 2
- Zad. 2. Jakie przybory szkolne widzisz na ilustracji?
Popatrz na
tornistry: What colour is Lucy’s school bag? (Red and
black). What colour is Colin’s school bag? (Green, yellow,
purple and blue). Popatrz na tornistry Lucy i Colina i powiedz
jakie przybory się w nim znajdują oraz jakiego są koloru.
Draw and
colour. (Narysuj i pokoloruj). Narysuj po śladzie widoczne
przedmioty i pokoloruj je.
- Zad. 3. Popatrz na ilustrację : The bugs are in the shop. ( Owady są w sklepie). What bugs can you see? (Jakie owady widzisz?) (spider, snail, ant, butterfly, bee).
What school
objects do the bugs want? Match. (Jakie przybory szkolne chcą
kupić owady? Dopasuj. Połącz cienie przedmiotów, które postaci
chcą kupić, z właściwymi przedmiotami w sklepie.
Spróbuj
wcielić się w owady i prosić: np.: Can I have a (pencil),
please?
The
ants go marching
- Posłuchaj piosenki o pracowitych mrówkach. Powtórzysz w niej liczby.
- Wykonaj karty pracy:
Zał. 3 Dopasuj
sylwetkę mrówki do jej cienia.
Zał. 4 Połącz
kropki.
Zał. 5. Pomóż
mrówce wrócić do swojej rodziny.
Załączniki:
Nagrania:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz