piątek, 2 kwietnia 2021

Witajcie Misie i Tygryski!!!

 

Dzień dobry moi kochani!!!!


Wczoraj przysłaliście mi piękne pisani. Obiecałam wam, że zrobimy sobie świąteczną wystawę. Wszystkie wasze pisanki są piękne i wykonane inną techniką. Dziękuję za wasze prace oto one:

Pisanki Mateusza G. - piękne pisanki Mateuszku


                                                                 



Oto pisanka Mikołaja K. - również bardzo pięknie pokolorowana - włożyłeś w to dużo pracy





A to pisanka Weroniki - bardzo pięknie wydrapałaś Weroniczko





Swoimi pisankami pochwalił się Maciek



                               



A oto Milenka i Karolinka i ich pisanki








Ja też pochwalę się się swoją pisanką, którą przygotowałam do naszego zaprzyjaźnionego zakładu pracy. oto ona


                                   




Jak już wcześniej wspomniałam wasze pisanki są piękne i bardzo mi się podobają.

Ja niestety w najbliższym czasie z panią Ewą i panią Grażynką nie będziemy mogły się spotykać z wami podczas naszych zajęć, dlatego starszaki mają jeszcze dokończyć sobie ćwiczenie na stronie 57, 60 i 61 to sobie dokończcie te ćwiczenia. I odpocznijcie, nabierzcie siły do dalszej pracy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz