wtorek, 28 kwietnia 2020

Mój dom - prace dzieci

Dzień dobry Weroniczko!!!!
Już myślałam, że nikt nie przyśle swojej pracy i smutna będzie nasza strona, tymczasem ta praca musiała powstawać bardzo długo. Ja wiem, że pomoc mamy była tu niezbędna, ale efekt przyznacie jest imponujący. Baaaardzo piękna praca Weroniczko!!!!!



                                     


                                       
















No i oczywiście nasz Maciek ze swoją pracą. Bardzo pięknie pracujesz Maciek. Twój domek i garaż też jest bardzo ładny, bardzo proszę jeszcze postaraj się zapamiętać numer domu, bo wiesz, że to jest ważne. Oczywiście życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia, chociaż, jak mówi mama sezon kwitnienia dopiero się rozpoczął. Jak zrobisz chorągiewkę, to na pewno damy ją na wystawę.





                                                                    

Wcale nie musiałam długo czekać Maciuś na twoją chorągiewkę. Wykonałeś ją bardzo starannie. Brawo za twoją chęć do pracy i aktywność w wykonywaniu kolejnych prac!!!




Weronika też zrobiła piękną chorągiewkę. Brawo Weroniczko za pomysł!!! Nie pomyślałam, że z takich rzepków można zrobić taką wspaniałą chorągiewkę. Brawo, że jesteś najaktywniejszym przedszkolakiem!!!


                                         







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz