środa, 14 kwietnia 2021

Język angielski

Misie i Tygryski pani Kasia zaprasza was na j. angielski


 12.04-16.04 Grupa młodsza


Dziś zapraszam Was na spotkanie ze zwierzątkami.

  1. Posłuchaj nagrania z zamkniętymi oczami. Jakie zwierzęta się w nim pojawiają?

https://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

  1. Obejrzyj nagranie. Postaraj się naśladować odgłosy wydawane przez te zwierzęta.

TEKST PIOSENKI:

Do you have a pet? Yes, I have a dog.

I have a pet. He is a dog.

And he says, "Woof, woof, woof, woof, woof. Woof woof."

I have a cat. I have a pet. She is a cat.

And she says, "Meow, meow, meow, meow, meow. Meow meow."

I have a mouse. I have a pet. He is a mouse.

And he says, "Squeak, squeak, squeak, squeak, squeak. Squeak squeak."

Woof woof. Meow meow. Squeak squeak.

I have a bird. I have a pet. He is a bird.

And he says, "Tweet, tweet, tweet, tweet, tweet. Tweet tweet."

I have a fish. I have a pet. She is a fish.

And she says, "Glub, glub, glub, glub, glub. Glub glub."

I have a lion. A lion?! I have a pet. He is a lion.

And he says, "Roar, roar, roar, roar, roar. Roar roar."

Tweet tweet. Glub glub. ROAR!

  1. Zastanów się: które zwierzęta są zwierzętami domowymi, które wodnymi, a które mieszkają w dżungli.

  2. A czy Ty masz jakieś zwierzątko ? Do you have a pet ?

Odpowiedz: Yes, I do.

No, I don’t.

  1. Narysuj swoje zwierzątko domowe (jeśli go nie masz, narysuj zwierzątko jakie chciałbyś/chciałabyś mieć).

  2. Wykonaj karty pracy:

  1. Zrób swoje własne akwarium, https://drive.google.com/file/d/1nmccMEuUx29O_56OSv37UeZJSZcjnZ5f/view?usp=sharing

  2. Wytnij i naklej w odpowiednie miejsce. https://drive.google.com/file/d/1Gy-jkmiOP_Cnu-oj2crhyqr0L-qo406k/view?usp=sharing

  1. Wysłuchaj nagrania ostatni raz. Tym razem wskazuj obrazki zwierząt w trakcie słuchania piosenki.




                                                          




                                                     


                                                                                                                                                                                             





12.04.16.04 grupa starsza

1. Jako rozgrzewkę proponuję odsłuchanie lubianej przez Was piosenki „Head and shoulders, knees and toes”

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

2. W tym tygodniu powtórzymy słownictwo związane z rodziną oraz poznamy zwroty o pogodzie.

3. Posłuchaj piosenki o deszczu. https://www.youtube.com/watch?v=LFrKYjrIDs8&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs

W trakcie słuchania zwróć uwagę na pojawiających się w niej członków rodziny.

TEKST PIOSENKI:

Rain, rain,

go away.

Come again another day.

DADDY wants to play.

Rain, rain, go away.

 

Rain, rain,

go away.

Come again another day.

MOMMY wants to play.

Rain, rain, go away.

 

Rain, rain,

go away.

Come again another day.

BROTHER wants to play.

Rain, rain, go away.

 

Rain, rain,

go away.

Come again another day.

SISTER wants to play.

Rain, rain, go away.

 

Rain, rain,

go away.

Come again another day.

BABY wants to play.

Rain, rain, go away.

 

Rain, rain,

go away.

Come again another day.

ALL THE FAMILY wants to play.

Rain, rain, go away

4. Zakręć kołem fortuny i powiedz kogo widzisz https://wordwall.net/pl/resource/2315739/angielski/family

Klikaj kolejno pary kart, aby sprawdzić czy do siebie pasują https://wordwall.net/pl/resource/2316131/angielski/zer%c3%b3wka-family

5. A teraz usłyszysz nową piosenkę. Popatrz na obrazki. Zobaczysz zjawiska pogodowe, o których będzie mowa w piosence.


                                
                                                  



     

                          
                                    


        

7. Obejrzyj krótką historyjkę o zwierzętach mieszkających w wierzchołkach drzew https://www.youtube.com/watch?v=3l00PxyDEaM&ab_channel=TreetopFamily

8. Narysuj dzisiejszą pogodę.

9. Zakręć kołem fortuny https://wordwall.net/pl/resource/1804397/whats-weather-like-klasa-1

10. A na zakończenie posłuchaj i naśladuj gesty w piosence „Open shut them”. https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y&ab_channel=SuperSimpleSongs-KidsSongs




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz